maandag 25 mei 2015

Juventus - SSC Napoli

23-05-2015 
Juventus - SSC Napoli 3-1
Juventus Arena
Toeschouwers: 38.000
Serie A



De afgelopen woensdag gewonnen Coppa staat al op de buitenkant van het stadion.

Binnen zijn de Scudetto en Coppa ook toegevoegd aan de erelijst.

De spelers kwamen 10 minuten voor tijd het veld op en maakte en ereronde met de Coppa.


Nooit vergeten. De 39 supporters die omkwamen bij het Heizeldrama. 

Buffon stopt de penaltie van Insigne, Napoli maakt uit de rebound 1-1.

In de extra tijd schiet Pepe Juve op 3-1 ! Geen Champions League voor Napoli !

Hier draaide het allemaal om vandaag. Onze 33ste Scudetto !

Eén voor één werden de spelers het veld opgeroepen, als laatste Buffon.

Die de Scudetto in ontvangst nam.



Op naar Berlijn !


2 opmerkingen:

  1. In december wil ik met een aantal vrienden naar juventus-as Roma. Ik ben op zoek naar wedstrijdtickets. Kun jij mij helpen op welke manier ik het beste aan deze tickets kan komen?
    Ik ontvang graag een reactie.

    Groet,

    Cornelis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Cornelis,

      Stuur mij even een mailtje, is wat makkelijker communiceren als hier ;)

      Verwijderen